Ремонт вилкових навантажувачів

Вилкові навантажувачі призначені для вантажно-розвантажувальних робіт, які здійснюють за допомогою навісного обладнання – вил. За рахунок маневреності та невеликих розмірів такий навантажувач набув великої популярності та використовується на всіляких заводах, виробництвах та складах. Через постійне використання та підйом великих вантажів поломки вилкових навантажувачів можуть відбуватися досить часто. Наша компанія здатна забезпечити їх якісний ремонт вилкових навантажувачів та обслуговування.

Ремонт вилочных погрузчиков

Зміст програм, які визначають обслуговування навантажувачів, у різних виробників можуть дещо відрізнятися, але в цілому рекомендації схожі і обов’язково включають:

Щозмінне технічне обслуговування. Як відомо з назви, проводиться кожну зміну. Водій перед початком роботи повинен провести огляд навантажувачів на предмет комплектності, загального стану робочих вузлів та агрегатів, їх кріплень, перевірити наявність палива (заряд батареї у разі електронавантажувача), рівні масел та інших робочих рідин (антифриз, гальмівна рідина тощо) , надійність кріплення коліс, стан шин.

Планове технічне обслуговування (ТО1, ТО2, ТО3).

ТО №1 проводиться орієнтовно кожні 200-250 годин;

ТО №2 проводиться через кожних 500-600 годин;

ТО №3 кожні 1000-1500 годин.

Періодичність і перелік робіт задається виробником і може відрізнятися, тому слід дотримуватися посібника з експлуатації, щоб виключити позаплановий ремонт автонавантажувача. Планові ТО мають проводитися акредитованими спеціалістами, бажано, щоб вони отримали сертифікати заводу-виробника.

Ремонт вилочных погрузчиков

ТО №1 включає: огляд силових агрегатів, ходової частини, регулювання кермової колонки та гальмівної системи, зчеплення, перевірку кріплень та стану трубопроводів гідравліки, очищення фільтрів, регулювання підшипникових з’єднань, оновлення мастила, заміну олії.

ТО №2 включає всі роботи згідно ТО №1, тільки всі вузли оглядаються детальніше, перевіряються всі кріплення, з’єднання, налаштовуються оптимальні зазори у відповідних вузлах. Перераховані роботи узагальнені, їх перелік відрізняється кожному за типу навантажувача.

Сезонне технічне обслуговування проводиться 2 рази на рік у міжсезоння. Пов’язано з промиванням системи охолодження, заміною рідини, що охолоджує. Ремонт дизельних навантажувачів дозволить запобігти перевірці свічок розжарення для холодного запуску перед зимовим періодом, для електронавантажувачів важливо контролювати щільність електроліту.

Нам неважливо, це буде навантажувач з бензиновим/дизельним або електричним двигуном, наші досвідчені слюсарі можуть зробити ремонт будь-якої складності, а заразом зробити комплексне технічне обслуговування всього вашого парку, щоб виявити проблеми у решти техніки, якщо вони є.