Ремонт переломів та тріщин у рамі трактора
30.08.2022Рама є основним несучим елементом трактора і поява у ній дефектів, як переломів і тріщин, призводить до зниження надійності роботи всіх встановлених у ній складальних одиниць і самої конструкції загалом. Щоб цього не допустити, необхідний своєчасний огляд та ремонт тракторів, що дозволить продовжити термін експлуатації техніки та позбавить необхідності придбання нової.
Ремонт тракторів у Києві: усунення тріщин та зламів
Основу рами складають подовжні балки, які можуть бути виготовлені з різних видів сортового металопрокату. Найбільш поширеними дефектами, що виникають у них у процесі експлуатації трактора, є тріщини та злами. Ремонт трактора, у разі, передбачає виконання таких действий:
Усунення тріщин
1. Усунення тріщини без використання накладок:
● зачистка місця, на яке поширилася тріщина;
● визначення меж тріщини;
● засвердлівання кінців тріщини та її заварювання.
2. У разі, коли розмір тріщини, що утворилася, перевищує половину ширини балки, ремонт трактора, а точніше його рами, проводиться з використанням спеціальних накладок і включає наступні етапи:
● вибір накладки. Довжина виробу має бути такою, щоб накладка перекривала тріщину на 100-150 мм. Висота виробу вибирається у відповідності з видом профілю та номером балки. Що стосується товщини, то її показник повинен дорівнювати товщині балки (при встановленні накладки з одного боку) або її половині (у разі встановлення накладок з двох сторін). Монтаж виробів має бути виконаний таким чином, щоб вони не виступали за габарити основної деталі;
● заварювання тріщини, на яку встановлюватиметься накладка, та зачищення зварних швів урівень з основним металом;
● підганяння накладки, зачищення фасок у місцях накладання зварних швів, фіксація виробів за допомогою струбцин або спеціальних захватів;
● приварювання накладки поздовжніми швами, які, на відміну від поперечних, не послаблюють міцність основного металу.
Усунення зламів
Скрученість або злам рами трактора можна визначити на око або за допомогою спеціального інструменту. Усунення цього дефекту можна робити двома способами:
1. Холодна правка, яка застосовується при незначній вигнутості профілю. В даному випадку деформовану деталь вигинають убік,
протилежну вигину. При цьому дуже важливо враховувати пружні деформації профілю. Приміром, якщо стріла згину становить 55 мм, то вигинати смугу слід за величину рівну 10-15 мм.
2. Гаряча правка, яка використовується при значній скрученості або вигнутості балки. При такому способі місце зламу нагрівають до температури 800-850 градусів Цельсія, прожарюють протягом 10-12 секунд
лише потім приступають до редагування.
Як бачите, усунення дефектів рами трактора потребує певних знань, навичок та умінь. Спеціалісти компанії «SPECCAR» вже не один рік успішно здійснюють ремонт спецтехніки в Києві та області, що підтверджується численними позитивними відгуками наших клієнтів. Тому якщо у вас є гостра необхідність ремонту машин вашого автопарку, сміливо звертайтеся до нас. Наші майстри зроблять огляд вашої техніки, виявлять наявні дефекти і негайно приступлять до них
усунення.
Компанія «SPECCAR» – це гарантія якості, надійності та довговічності відремонтованої техніки.