Ремонт екскаваторів навантажувачів

Екскаватор навантажувач – це одна з головних дійових осіб на будівельному майданчику. Поломка цієї спецтехніки сприяє непередбаченому простою, затягуванню термінів і спричиняє збитки компанії. Скоротити витрати на утримання екскаватора навантажувача допоможе своєчасне сервісне обслуговування та виконання планового ремонту. Внаслідок цього термін служби техніки зростає в рази, а перспективи дорогого капремонту відкладаються на невизначений час. Якісно відремонтовані машини здатні відпрацювати весь належний ресурс, заощаджуючи бюджет підприємства.

Ремонт экскаваторов погрузчиков

У ході проведення діагностики та ремонту екскаваторів навантажувачів проводиться оцінка стану агрегатів і вузлів, виявляються несправності КПП, гідравліки, електрики, оцінюється стан деталей та обладнання, проводиться моніторинг роботи ДВЗ, також оцінюється витрата палива, режим руху, температура охолоджуючої рідини, визначається рівень зносу елементів. Ремонт екскаватора-навантажувача передбачає проведення таких заходів, як:

  • заміна витратних матеріалів;
  • капітальний ремонт двигунів та системи паливоподачі;
  • капітальний ремонт КПП/АКПП;
  • діагностика та ремонт ходової;
  • зварювальні роботи;
  • ремонт електроустаткування;
  • ремонт редукторів, гідравлічної системи;
  • ремонт трансмісії, паливної системи

Обслуговування передбачає відновлення паливної апаратури, перевірку взаємодії та контролю гідравлічної системи, заміну фільтрів, капремонт двигуна, коробок передач, мостів, пошук несправностей електричних та гідравлічних систем, заміну елементів стріл, рукавів високого тиску, перевірку роботи електрообладнання.

Екскаватор-навантажувач може не їхати вперед через проблеми з коробкою передач, пов’язані з сильною зношеністю або виходом з ладу різних вузлів і деталей, зниження тиску в маслі або його зниження до критичної точки, несвоєчасної заміни масла та фільтрів – все це проявляється на увазі труднощів під час перемикання передач. Даний вид спецтехніки дуже важливо правильно експлуатувати (без різкого гальмування чи прискорення), щоб зменшити навантаження на КПП.