Ремонт ковша фронтального навантажувача
30.08.2022Сьогодні в публікації ми розглянемо ремонт ковша фронтального навантажувача на прикладі китайського навантажувача Doosan DISD SD300. І так, почнемо з того, що ми знаємо й маємо: виробник навантажувача — Китай, є ківш ємністю 3 м³ та шириною 2992 мм, на ковші зношені вуха кріплення до стріли.
Характер зносу ковша на фото
Завдання з ремонту ковша полягає у відновленні до номінальних розмірів двох пар вушок з розбитими отворами кріплення до стріл фронтального навантажувача.
І так, пропрацюємо конструкторську документацію і визначимося з розташуванням вушок, робимо креслення:
З товстої листової сталі на стінці для плазмового різання вирізаємо нові вуха, а на токарному виготовляємо боби.
Наступним етапом робіт пов’язаних із відновленням ковша є процес демонтажу із задньої стінки зношені вуха і на їх місце приварюємо нові, виставляємо та приварюємо технологічні бобишки. Демонтуємо з задньої стінки зношені листові вуха і приварюємо на їх місце нові, виставляємо і приварюємо технологічні боби – для посилення жорсткості посадкових місць.
Наступним кроком при відновленні та ремонті ковша фронтального навантажувача ми забезпечимо співвісність нових вушок кріплення зі стрілою та допоможе нам у цьому спеціальне мобільно-розточувальне обладнання.
Підіб’ємо підсумки ремонту і нам залишилося тільки загрунтувати ківш після ремонту і можна відправляти замовнику.