Ремонт мостів спецтехніки

Під час її руху транспорту мости колісної спецтехніки беруть на себе велике навантаження і багато всесвітньо відомих брендів-виробників спецтехніки конструюють мости з солідним запасом міцності, однак у складній конструкції мосту часто виникають неполадки.

Ремонт мостов спецтехники

Якщо відразу не виявити і не усунути дефект, то він може призвести до катастрофічних наслідків і серйозних фінансових витрат на відновлення працездатності машини.

Компанія “SPECCAR” пропонує відновлення та ремонт мостів спецтехніки, тому якщо при переміщенні, гальмуванні техніки ви помітили шуми, а з механізмів моста спостерігається витікання олії, це означає, що деталі мосту значно зносилися або були зруйновані.

 

Основні поломки мостів спецтехніки, які потребують ремонту:

  • знос або поломка зубів шестерень;
  • знос підшипників;
  • знос шийок хрестовин;
  • знос торцевих поверхонь сателітів;
  • знос напівосьових шестерень;
  • знос чи поломка шліців;
  • вихід з ладу шпонкового з’єднання півосей;
  • знос і протікання сальників.

Варто зазначити, що на вантажних автомобілях найчастіше зустрічається розвантажений тип заднього моста, оскільки за рахунок основного навантаження на чавунний картер показники вантажопідйомності значно збільшуються. Що стосується несправностей, то вони виникають найчастіше саме в редукторі заднього моста і викликають такі «симптоми»:

  • міст стукає чи сильно гуде під час їзди;
  • протікає олію з картера;
  • чути скрегіт або сторонні шуми під час роботи двигуна.

Ремонт мостов спецтехники

За рахунок досить простої конструкції ремонт редуктора за наявності мінімальних навичок цілком можна зробити самостійно – потрібно лише демонтувати редуктор і замінити складові, що мають дефекти – це можуть бути шестерні зі сколами і тріщинами, або зношені підшипники. Після цього дуже важливо виконати налаштування моста.