Ремонт КПП/АКПП спецтехніки

Ремонт КПП / АКПП спецтехники

Одним з основних механізмів, який застосовується у спеціальній техніці є коробка перемикання передач (КПП/АКПП). Основною причиною виходу з ладу вузла є зношування деталей, внаслідок високих навантажень, яким піддається техніка та її агрегати в процесі експлуатації. Хоча багато поломок виникає і через неправильне використання техніки, тобто при різкому наборі швидкості або раптовому гальмуванні, особливо це небезпечно здійснювати на льоду, снігу або воді.

Наша компанія пропонує послуги з ремонту КПП та АКПП спецтехніки, такої як фронтального навантажувача та телескопічного, вилочних та міні-навантажувачів, гусеничних та колісних екскаваторів, дорожніх катків та бульдозерів, автогрейдерів та автокранів, тягачів, самоскидів, тракторів. Ми займаємося найбільш ходовими виробниками українських Cummins, CAT, Perkins, Weichai, Deutz, Atlas, JCB та інших.

Ремонт трансмиссии спецтехники

Всім типам ремонту КПП та АКПП на спеціальній техніці передує ретельний та докладний аналіз несправностей. Завдяки діагностиці ми можемо визначити масштаб пошкодження чи зношування, отже, обсяг ремонту. На підставі діагностики ви отримаєте оцінку вартості ремонту.

Про несправність коробки перемикання передач на спецтехніці свідчать: нехарактерні стуки та шуми в тій частині транспорту, де розташована КПП, ривки при перемиканні передач, спецтехніка пробуксовує, коробка передач не перемикає деякі передачі.

Невідкладною причиною ремонту може стати перегрів деталей елементів силової передачі, що може бути викликано недоліком мастила або використання невідповідного масла або масла низької якості. Також причина може переховуватися в перекосі валів або вилок перемикання, занадто великий або маленький зазор між зубами шестерень.

Якщо ж передачі мимоволі вмикаються або вимикаються. Можливо, вийшли з ладу конуси фіксаторів та ослабли пружини. Це означає, що пошкоджені торці шестерень. Різке збільшення зазору в кулькових або роликових підшипниках внаслідок їх природного зношування, перекіс виделок, шестерень, валів, порушення зачеплення шестерень.

Повний вихід з ладу КПП через попадання під зуби кульок або роликів підшипників, які розсипалися через те ж погане мастило або несвоєчасну заміну масла.